Stockholmo <3

Jag bad till vädergudarna hela vägen upp till Stockholm om att det skulle vara ett fint höstväder idag när jag ska ner på stan en sväng....Men vad är det jag ser när jag kikar ut????!!!!!!
Jo regn, regn, regn och rusk och blåsigt som in i....Hur kul är det när jag tänkte ta en promenad in till stan dårra?!
Inte kul alls....Men jag får ju se det posetivt....Jag får ju frisk luft =)

Det är så skönt att komma i från vardagen lite nu när jag inte har varit på topp ett tag....Det som är mest frustrerande är att jag inte vet varför jag har mått dåligt eller vad som påverkar det....Jag försöker att se allt positit, att det bara kan bli bättre men det är inte lätt när jag vaknar mitt i natten av ingenting och känner att jag håller på att svimma liggandes i sängen och hjärtat slår i 220....Det är ju helt sjukt att sånt händer när man sover....Det stör skönhetssömnen rätt rejält vill jag lova....Fast det är ju ingen som har påstått att jag är normal heller haha =P


Nu sitter jag i sängen och dricker te i lugn och ro och det är så härligt att bara ta det lugnt en stund på morronen och ladda batterierna och stanna upp för bara några minuter =)




Nää nu är det bäst jag gör mig iordning för jag ska träffa Maggie en stund och tjattra om allt och ingeting =)
Saknar henne <3

Peace Out!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0