Tömd....

Nu är har läkaren tömt mig på blod för att ta reda på vad som är fel på mig....Nu ikväll när jag såg mig själv i spegeln så såg jag ut såhär....
Jag tror att dom tog nån droppe för mycket blod faktiskt....Haha....
Närrå så illa var det inte....Det gick fin fint hos läkaren....Det är verkligen skillnad på läkare och läkare....Han som jag var hos idag lyssnade verkligen och var lugn och förstående....Oftast så är dom inte det när man besöker vårdcentraler....
Det kändes så bra att vara tillbaka på jobbet igår =)
Men man fick ju höra att det har diskuterats lite om mig, att jag börjar bli som en nucka...Sitter hemma och hänger!
Hmmmm hur ska jag tolka det här nu då....Jag som tycker att jag är ute så mycket på helgerna men tydligen räknas inte det i och med att jag inte har hittat "någon"
Mitt svar till detta är att jag FORTFARANDE ÄR UNG och inte har någon brådska!
Nu ska jag hämta Madde gånger 2 på stationen....
Peace Out!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0