What to do?!

Jaaa hur fasen ska jag göra nu då???!!
Efter min visit i Stockholmo så fick jag åka upp direkt till akuten och sitta där hela natten för att jag hade såna fruktansvärda magsmärtor....Men läkarna fick inte fram vad som är fel....Jag blev jädrit irriterad för om inget är fel på mig, varför har jag haft ont i magen i snart 5 veckor då om inget är fel??!!! Plus att jag har svimmat av smärtor....
Detta enda jag fick var smärtstillande och ett utlåtande att det inte är något kirurgiskt....Jaha sa jag, men hur ska jag göra för att bli av med den här skiten då??!!
Jaaaa du får prova dig fram med mediciner och se vilka som hjälper i och med att vi inte kan ställa någon diagnos på dig....Jag trodde läkaren skämtade....Men icke....
Jag tänkte vad faaaan ska jag behöva trycka i mig en massa piller som KANSKE hjälper....Jag är så jädra trött på sjukvården, när man verkligen vill ha hjälp så får man inte det och så vill dom bara bolla över mig från sjukhuset till vårdcentralen, från vårdcentralen till sjukhuset....Jag vill bara mår BRAAAAAAAAAAAA nu ='(
Det här tar kål på mig....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0