Då blev det....

En tripp till Göteborg i alla fall....Hur kunde jag veta att det skulle bli så hmmmmm....Magkänsla eller skicklighet???? Jag tror att det är en blandning....
Jag ska ner till Fia på inköpsmässan och ge henne en hjälpande hand....



På ett sätt så saknar jag inköpsmässan för det är så fruktansvärt kul samtidigt som det är väldigt påfrestande både psykiskt och fysiskt....
Men nu stannar jag ju inte i så många dagar som jag brukar så det här ska gå prima ballerina =)



Ett nytt ord som jag och Vickan kör med på jobbet är LAGER RÖÖÖÖÖÖÖÖÖJ!!! (städa våra lager)
I fredags efter jobbet så bestämde jag och Vickan oss för att stanna och städa på 2 utav våra lager på TS...tta alla våra lager ser ut som bombnedslag....Man får panik asså....Det är helt sjukt vad stökigt allt är, så vi slog våra kloka huvuden ihop och tog tag i dom....Det tog oss att göra dessa lager enda till klockan tolv på natten....Att jobba i 16 timmar sliter lite smått på kroppen så det var ju tur att jag var ledig igår och halva dagen idag =)
Vad skulle jag göra utan Vickan asså....Hon ställer alltid upp (eller aaa nästan alltid i alla fall)
Nu är det bara resten kvar också och det lär ju ta ett par veckor att få iordning på de andra miljoner lagrena....Jag har försökt att få iordning på våra lager enda sedan jag började för mer än 4 år sedan....
Men om inte jag älskade mitt jobb som jag gör så skulle jag aldrig anstränga mig så mycket =P

Nää nu slår jag knut på fingrarna snart....
Peace Out!
<3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0