En kanna av guld?!

Oh vilken härlig dag det har varit idag....Eller jaaaa bortsett från allt regn då förstås....Idag vaknade jag upp med världens skallavärk eftersom jag och Vickan öppnade en flaska rött kl 12 på natten, INTE smart!
Men ibland får man faktiskt vara lite osmart =)

Denna söndagen har jag hunnit med en massa grejor som att tvätta, städa, tränat, gått på promenix med O och umgåtts med Jessie och Vickan....En perfekt söndag =)

När jag och O var ute och traskade innan så började det givetvis regna....Och det var inte lite det regnade....
Förvånande??NOOOOOOOO vi bor ju i Sverige som det nästan alltid regnar i =P
Fick linda in huvudet med min sjal så jag såg ut som en påskkärring haha....
Men efter regn kommer solsken =D



Jag frågade O om han kunde springa och hämta kannan av guld som står och väntar på mig vid regnbågens slut....Men O visste ju inte vilken ände som var slutet på regnbågen....Det är ju surt om man springer till ena änden och så är det fel....Så det blev ingen kanna med guld till mig idag....Lite synd för mitt konto skulle behöva lite guldpångar just nu =P

Jag fick se O:s nya lägenhet idag också vilket var en riktig ungkarlslya....Jätte fin var den men den behöver piffas till lite granna med gardiner och sådant hemtrevligt ;)
O har tagit det stora och RÄTTA beslutet att flytta från torpa och ner till Öster istället så nu ska jag ge honom en guide här nere haha....


Nix nu kallar Mr. Bed på mig!
Peace Out!
<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

och vem är nu denna "O" ? ;)

2010-09-20 @ 15:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0