Galna tanter!

Efter att jag har fått klämma på så många tant-tuttar idag så har jag fått fobi mot tuttar....Jag har sålt sport-bh i mängder idag och med detta medföljer att man får se och känna på en hel del tuttar....Ni ska bara veta hur ansträngande det är att inte skratta eller ens små le när tanterna frågar om jag kan följa med in i provhytterna och hjälpa dom på med sport-bh....En tant tog tag i mina händer och ville att jag skulle känna så dom sitter på plats när hon hoppar....Jag vet att det låter väldigt pervo men det var det verkligen inte haha....Några andra tanter hade precis varit och tränat och skulle handla sport-bh så dessa två tanter hade tänkt till lite extra och släppt fångarna loss från den vanliga bh:n och provade över tröjan istället....Bara för att slippa stå i den mil-långa kön till provrummen....Det kallar jag shoppingtaktik....Den ena tanten fick jag hjälpa att knäppa på sport-bh:n på och utan att tänka mig för så satte jag upp knät i ryggen på henne som om jag skulle knytta på en korsett haha....Tanten tyckte att det var en utmärkt metod som tur var för igen gick den minsann....


Det är så kul när kunderna är nöjda med servicen och tackar och säger mitt namn....(Jag har namnskylt)
Det värmer lite extra, då vet jag att jag har gjort ett bra jobb =D

En annan heldryg sak som hände idag var den här.....

En kund frågar mig:
Vi har ju alltid 7% hos er på TS på allt i hela butiken även på röda priser....Men nu när det är 25% på allt i hela butiken på ord priser för Friskismedlemmar har jag då 32% på ord priser för att jag är medlem på Friskis??
Jag trodde han skämtade, men icke..

Jaaa vad ska man säga, en del försöker verkligen med allt haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0