Hemmagjord pizza =)

Ooooh shit vilken god pizza jag och Vickan gjorde ikväll....Det är en av de godaste jag har ätit faktiskt....Jag kanske borde bli pizzabagare haha =P
NOOOOOOOOOT!
Tänk vilken köttbulle jag skulle bli efter ett tag, efter alla pizzor jag klämt i mig....Nääääe det är inget för mig det dära....




Imon är det jobb som gäller igen, tur att det bara är 4 timmar som ska jobbas...Är lite sliten nu faktiskt, orkade inte ens gå ut och ta ett glas vin ikväll men det hurrar la min lever för kan jag tänka mig....
Imonkväll så ska det tränas och sedan är det sminkparty som gäller....Ska bli spännande....Det kan ju vara kul och se om man kan förvandla odjuret till en skönhet =P
Hoppas kan jag ju i alla fall få göra till sannings ögonblick speglar sig i spegeln imon efter sminkningen....

Nääää nu är det dags för Mr. Bed....
Peace Out!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0