Hösten är här på riktigt!

Nu börjar löven falla från träden....Det är ju så fint när löven byter färg från grönt till orange, gult och rött....Nu kan man sitta inne på kvällarna med tända ljus, en kopp te och titta på film och bara mysa ner sig i soffan =)





Jag har hittat ett par fin fina lågstövlar som jag bara måste ha från Gant....
Love theeem!!!!!!!!!!!
Jag längtar tills lönen rullar in på kontot....Jag hoppas innerligt att dessa snyggingar finns kvar tills dess... 
Längtar även till V 41 då jag ska åka upp till min kära syster och mysa runt på Stockholms gator =)


Så kära vädergudar, under min visit i storstaden vill jag ha sol....Kan ni skriva upp det i kalendern så detta inte glöms bort??!! Tack på förhand!!!!!


Peace Out!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0