KÖPSTOPP!

Idag har jag haft en underbar ledig dag måste jag säga =)
Hade en låååååång sovmorron och inget stresande idag när jag gick på stan med Vickan och Jessie....

(Detta är en väldigt gammal bild sedan våran första utlandsresa ihop till Bullis 2005)
Vilken resa det var haha....

Jaja i alla fall så är det väldigt ovanligt att inte stressa runt på stan för en gångs skull....
Men efter dagens alla inköp så börjar tyvärr min plånbok redan att eka lite....Nu är det köpstopp tills jag ska åka upp till Madde....Skulle dock vilja ha ett nytt duntäcke nu till vintern för mitt är helt platt  nu efter alla tvättar....Jag får la fråga pappa och mamma om dom kan tänka sig bidra med ett täcke....Dom vill väl inte att deras dotter ska behöva frysa på nätterna haha ;p

Noppsnopp nu ska batterierna laddas om inför en jobbdag imon....

Peace Out!
<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0