Nya tag!

Nu är jag på G igen....Efter en veckas vilande från träningen på grund av allt jobb så körde jag hårt ikväll....Det var kanske lite dumt för nu kan jag inte sova och jag som börjar kl 07:00....Vi har Fisis & Fläskis dag imon på TS....Det blir en upptagen vecka med långa dagar på jobbet denna veckan också....Som tur är, så är jag ledig i helgen då ska det tränas och mysas med familjen, har inte varit hemma hos päronen på jätte länge nu...
Pappsen var inne på jobbet idag och då kände jag att jag måste ut till landet och andas in ny frisk luft =)

Lilla Kaxholmen, det som jag aldrig trodde att jag skulle sakna när jag flyttade hem ifrån haha....



Nää nu måste jag försöka sussa annars lär jag lacka ur imon på Fläskis kunderna när dom tjata om varför det inte är rabatt på dom röda priserna....Aldrig är dom nöjda...
Peace Out!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0