På väg.....

Hem till lilla Jönnet igen....Mina ögon känns som om 2 stycken skrumpna russin efter allt sittandes vid datorn....Från 9-8 på kvällarna har jag och Fia suttit och shoppat, shoppat och shoppat upp en massa pengar....Att lägga in storlekar, färger och leverans veckor tar längre tid än vad man tror....Men det är kul att shoppa för någon annans pengar mouahahahaha....Närrå så enkelt går det ju faktiskt inte till =p







Oh ´nu svängde bussen precis in på Lanvetter flygplats, tänk vad skönt det vore att bara hoppa på ett plan och bege sig till solen i några veckor...Nu blev jag lite deppig....Typiskt!
Och så dör datorn snart också och mobben är urladdad, inget är bra just nu för jag har ont i magen också... 
 
Nääää jag får la ta och försöka sova en liten stund då istället, men då missar jag la hållplatsen sen istället =P

Peace Out!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0