Plågsam dag!

Denna dagen hade jag lika väl kunnat hoppa över....För så som jag har fått lida genom hela denna dag med magvärk är helt sinnes....Har tryckt i mig tabletter som en knarkare....Usch tycker inte om att knapra tabletter och sådant....


Det är lite jobbigt när jag har så ont i magen att jag måste gå framåtlutad som ett L haha....

Imon ska det slitas riktigt mycket på jobbet så det känns som att jag måste gå och lägga mig om en stund och sova ut ordentligt så jag orkar....Jag behöver verkligen vara lite ledigt nu....Men det är ju ett tag kvar till min lilla tripp upp till Madde och storstan men det ska bli såååååååååå skönt att komma bort lite och strosa runt på söder....
Idag saknar jag Madde jätte mycket....
Kan inte tiden bara gå liiiiiiiiiiiiite fortare än vanligt fram tills att jag ska åka till Madde??!!

Peace Out!
<3


Kommentarer
Postat av: Maddesnygging

SAKNAR DIG OCKSÅ!!!!

2010-09-23 @ 17:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0