Uppmuntran!

Nu har jag och Vickan jobbat stenhårt med våra lager på TS två kvällar i rad....Närmre bestämt från kl 08:00 till
kl 00:30....Så nu är det jätte fint....Ordning och reda ska det vara =)
Jag fick en lite uppmuntran i chokladväg utav min kära kollega Petra....Hon ville tala om hur duktig jag är....Det värmde i hjärat kan jag säga, för det är inte varje dag jag får höra att någon tycker att jag är duktig....

 

Vissa verkar inte märka av hur mycket jag faktiskt sliter på jobbet och hur mycket tid jag lägger ner på det....Lite struktur måste det allt vara och jag vet att jag kan vara lite för mycket ibland men det är sådan jag är =P

Men vad gör man inte för Teamet??!!
I LOVE TO WORK =)

Nää om jag skulle ta och puttra bort till Fisis och Fläskis om en stund....
Peace Out!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0