Alltid lika tomt....



Det är alltid lika tomt när Madde åker hem ='(
Saknar henne som in i bomben redan nu....Men jag ska åka upp till Sveriges "The Apple" i juni sedan och ta någon extra dag ledigt....

Vilken härlig helg jag har haft om man bortser från min hjälm som jag hade igår när jag vaknade upp efter lördagens bravader....


(Var tvungen att visa Sara min schnyyyyygga hjälm som åker på imon när min nya rosa fina cykel ska invigas wooohow)


Herregud, jag kände mig som 18 igen när jag vaknade upp, som 18 var man ju inte lika rutinerad på vinflaskan om man säger så....Fast tydligen så är jag fortfarande väldigt orutinerad på vinet haha....Så det var blandade känslor igår hela dagen i både kropp och knopp.....
Jag hade den bästa utekvällen på länge i alla fall, träffade en massa människor som har betytt och betyder mycket för mig än idag....Det känns bra att kontakten finns kvar efter så lång tid =D
Jag har ju så mycket att ta igen nu när jag har varit dålig sen i september 2010 så det är en del utekvällar som ska avverkas i sommar nu brudar ;)

Fast hela helgen har inte bestått av festligheter utan lite nytta har jag allt hunnit med också som en massa powerwalks i skogen med Madde och sedan har jag jobbat en del också....




Nu är äntligen våran ROM-resa bokad som vi i familjen Fransson ska åka på för att överhuvudet i familjen fyller 60 år i sommar....Vi barn ska därför betala den åt lilla pappen som han har förtjänat tusenmiljader gånger om....


(Cooooooling till pappa man har <3)





Vi hade ju lite förfest hemma hos mig i lördags och det känns som att det är dags för mig att flytta hem till min lilla pärla som står tom och väntar på mig....Jag måste ju komma in i det "vanliga" livet igen....Päronen är ju inte alltid så glada över att jag bor här hemma hos dom och får allt serverat hahaha....Fast jag tycker att det är rätt skönt ibland, att slippa tvätta och laga mat lika mycket som jag måste när jag bor i min egen lägenhet....Men det kommer att kännas jobbigt att sova själv och bo själv igen....Jag vet att jag kommer ha svårt för att sova för det är ju på nätterna som hjärtat vill leva sitt eget liv och dunka på för fort....Men jag måste försöka i alla fall....



Peace Out!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0