Helt....


Lovely med sol asså....Det är så underbart att vakna på morronen och det är sol ute....
Det är helt knäppt vad folk blir glada och trevliga så fort solen tittar fram....Alla som man möter när man är ute och går hejar och är glada....Det är som att alla skiftar personlighet efter vädret....Är det grått och trist väder ute, jaaaa då blir alla mindre glada och gråa själva...


http://2.bp.blogspot.com/_lWaj5YCBFds/TBh533a4XMI/AAAAAAAAAs4/M8BoH-lv-eE/s400/sol.jpg




Vår på saltkråkan:

Nu ska du höra nånting som jag vill tala om,
jag såg en lärka nyss, och det var våren som kom.
Nu är våren kommen, nu är våren kommen,
alla lärkor börjar drilla då, just då.
Vårens eldar brinna, vårens bäckar rinna,
vårens kvällar är så blå så blå så blå.

Nu ska du höra nånting som jag vill tala om,
jag såg en flicka nyss, och det var våren som kom.
Nu är våren kommen, nu är våren kommen.
Alla flickor börjar tralla då, just då.
Tra-la-la-la-la-la, tra-la-la-la-la-la,
vill du tralla ska du tralla så, just så.

Nu ska du höra nånting som jag vill tala om,
jag såg en pojke nyss, och det var våren som kom.
Nu är våren kommen, nu är våren kommen,
alla pojkar börjar vissla då, just då.
Vill du vissla ska du vissla så, just så.
Tra-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la.
Nu är våren kommen,nu är våren kommen,
alla trallar, alla visslar då, just då.
Tra-la-la-la-la-la
Vi vill vissla, vi vill tralla så, just så.





Visst är det härligt med vår och sol hörrni och att det är ljust mycket längre på kvällarna....
Nu ska jag lägga mig och lyssna på lugn musik ute i solen en stund innan det är dags för en kopp te och bulle mmmmmummma....

Peace Out!

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0