Oh vad det känns bra =)


Jag vet inte om det är mina Easy Tone som ska ta åt sig äran eller om det är jag själv ;)
Vågen vandrar sakta men säkert neråt och jag börjar må riktigt bra i kroppen igen....Målet är ju i och för sig inte att gå ner i vikt för sånt bryr jag mig ärligt talat inte om just nu....För så länge jag mår bra så spelar det ingen roll hur jag ser ut ;p
En promenad runt munkis varje morron börjar ge resultat i alla fall....KUL!!!!!!
http://annarkia.blogg.se/images/2009/munksjn_58481325.jpg


Idag är jag ledig och på lördag och söndag också =)
Ska bli skönt efter denna långa veckan med Fisis & Fläskis dagar....

Igår fick jag brev från Linköping och jag har fått en ny tid för hjärtingreppet som kommer att äga rum den
11:e april men jag ska åka upp den 10:e april....Så nu ska jag ladda upp dom kommande dagarna inför detta igen....Blandade känslor men det är bara att bita ihop ;)

Näää nu ska jag snart ut och gå här ute på landet där det luktar kobajs så det står härliga till....En del säger att det är  bra att andas in "frisk" luft jag kallar det en billig fylla då man blir lika yr i huvudet av kobajslukt som av sprit.....

Peace Out!

<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0