Rädd....



Jag har precis tittat på det sista avsnittet av Greys Anatomy vilket inte var det smartaste draget av mig....Nu är jag helt deppig, ledsen och fruktansvärt rädd inför det jag ska genomgå på måndag....
Jag känner känner Kellys rädsla när hon körs in i operations-salen att inte veta vad som kommer att hända....



JAG VILL INTE genomgå detta en gång till....Men jag orkar verkligen inte må dåligt längre....Jag vill ut och njuta av livet och må mer än OK!
Jag tycker att jag har förtjänat det....
Det känns så himla surt när jag inte har nåt val utan jag måste genomgå allt jobbigt igen....
Ni ska bara veta hur mycket hjärnan hinner att tänka, och kroppen hinner att känna när man är rädd för något som ska hända....Det är nog den värsta känslan som finns RÄDSLAN....Man känner så så fruktansvärt liten och hjälplös....



Pricken över i:et detta är att dessa 2 låtar har jag så många både fina och sorgliga minnen till så det har runnit många, många tårar här ikväll....Så nu känner jag att det är dags att lyssna på något gladare....

Peace Out!

<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0