Snart är det dags....


Att äntligen röra på dököttet på riktigt....Visst mina promenader är jätte sköna men om typ 2-3 veckor så ska jag börja jogga igen och det ska bli sååååå skönt....Min brulékropp ska skakas om ordentligt....Så om ni ser en geléklump komma joggandes runt munkis på morronen så behöver ni inte bli vettskrämnda för det är bara jag ;)
Jag vet att jag kommer att må så mycket bättre när jag får träna igen....Dock måste jag ta det väldigt varsamt med träningen tillsvidare på grund av opertationen....Jag kan tyvärr inte visa nån bild på hur hemskt det ser ut för där läkarna gick in sitter ju på ett olämpligt ställe att visa upp såhär =P

När jag väl ska börja jogga så kommer dessa sköningar att pryda mina fossingar....

http://www.gaochlopkliniken.se/UserFiles/asics-gt-2160w.jpg
Asics 2160W


Jag älskar när det är färg på träningskläder och skor, man känner sig lite mer motiverad till att träna då....Håller ni inte med??!! ;)


Nästa steg är att flytta hem till min Pärla igen som jag har gjort så fin med nya färgsprakande gardiner =)
Jag blir helt varm i kroppen när jag tänker på att den bara är min, bara min egna lägenhet....Jag hoppas verkligen att min kropp och knopp är på min sida sen när jag flyttar hem till mig själv igen....

Nästa torsdag så kommer min andra hälft hem, det ska bli skönt att ha henne hemma en stund....Då ska vi ut och promenera här ute i Kaxholmen....Nu när hon har bott i Stockholmo så länge så är det ju lätt att glömma hur ljuvligt det luktar ute i skogen och på landet så jag tänkte att hon behöver påminnas lite om det....

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/33772_10150291194390637_708930636_15112160_389514_n.jpg

Nu är det dags för bingen....
Peace Out!


<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0