Inte mer snö nu tack!

Usch vad trött jag är på snön nu....Jag vill ha VÅR, VÅR VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Är det ingen mer som är trött på skiten????


Visst det är jätte fint om det är såhär under promenaden, men det är inte ofta det är såhär klarblå himel med sol....Det är mest grått och trist på himlen nu förtiden....


Jag längtar tills man kan sitta ute i solen med solbrillor och fika med alla vännerna och bara njuta av livet och lugnet....Härliga tanke....Men det lär ju dröja läääääääääääääänge innan vi får uppleva den stunden....



Det är inte konstigt att vi svenskar blir deppiga när vi lever i mörker i så många månader per år....

Jag skrev ju i början av 2011 att detta skulle bli MITT ÅR!
Det har inte alls börjat som jag vill....Det har hänt så mycket tråkigheter nu den sista tiden....En del människor har lämnat våran planet alldeles för tidigt för att leva vidare i himlen, många konstiga sjukdomar som brutit ut....När ska tråkigheterna bli bättre, helst försvinna??!!
Hur länge ska man behöva stå ut??!!

Sedan suger sjukvården överallt i landet verkar det som....Madde sökte för hon mådde jätte dåligt, stackarn satt på akuten hela dagen igår men ingen hjälp fick hon....Dom skickade hem henne utan att ens ha undersökt henne....Idioter är vad dom är....Stumpan ringde igår och var så ledsen för hon hade så ont och inte fick någon hjälp....

Ska man verkligen behöva vara döende för att få hjälp?!
Man söker ju för att man inte mår bra och vill bli bättre, kan man inte få den hjälpen som krävs då innan man är döende, så man slipper åka in med ambulans då det kanske är försent?!

Usch nu låter jag bitter igen men det är jobbigt när mina nära och kära inte mår bra och dom är långt borta....

Jag vet hur liten och övergiven man känner sig när man ingen hjälp får, jag har haft det så sen i september nu....
Ingen vill väl må dåligt heller, så det är ju därför man söker hjälp för tusan, tror dom att man åker till sjukhuset frivilligt eller?! Skulle inte tro det!

Nopp snopp nu är det färdigklagat....Dags att simma in i duschen och sedan in till stan en stund....

Peace Out!

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0