Man orkar mer än vad man tror!


Ja det är det jag intalar mig om hela tiden..
Alex du fixar detta, du klarar detta, snart är allt som vanligt igen....HA TÅLAMOD!

Kroppen är ju vårat livsverktyg, vi klarar av mycket mer än vad vi tror ävena att det känns lite extra tungt ibland.

Men fan, ibland vill jag bar lägga mig under täcket och gråta tills jag är helt tömd på tårar..Jag orkar inte mer, jag vill inte mer..Varför gör kroppen såhär mot mig??!!
Vad har jag gjort som är så fel??!!

Just nu känns allt tungt..Jag vill så gärna ut och springa, gå på step och aerobics, jaaaaa till och med gymma vill jag som jag inte är så förtjust i i vanliga fall....Mitt psyke sviker mig snart känns det som, och då hamnar jag la på dårhuset istället..
Pappsen frågade mig häromdagen hur jag står ut egentligen med att ha ont i magen varje var eviga dag och plus hjärtklappningar på det, titt som tätt..Mitt svar var att jag vet faktiskt inte....Jag har ju inget annat val, jag MÅSTE ju kämpa på och tro på att det verkligen kommer att bli bra igen..

Men när vänder det egentligen på riktigt??!!


Nää jag får la göra ett försök att prata till månen som Bruno Mars gör och se om det är till någon nytta ;)


http://www.youtube.com/watch?v=xknW3A5LhZ0&feature=related





Peace Out!

<3



Kommentarer
Postat av: malin

Kämpa på Alex! Hoppas att allt blir bra snart, vet att du har kämparglöd och fixar detta :)



Kram Malin!

2011-02-15 @ 22:15:58
URL: http://mmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0