Trevlig kväll men.....

Otrevlig natt....Jaaa det kan man lugnt säga att jag fick efter att vi på TS hade varit ute och käkat en riktig brakmiddag....Jag blev antagligen matförgiftad....Jääääätte kul!! NOOOOOOOOOOT!!!
När jag och Vickan kom hem till min lägenhet så tyckte Vickan att min mage lät konstigt.....Äh säger jag, den låter alltid konstigt på kvällarna=p
Men efter nån minut så brakade helsiket loss....Så det blev inte många timmars sömn i natt så idag är jag hemma från jobbet utifall att det mot all förmodan är dågon typ av maginfluensa....Men det känns inte som så i och med att det gick så himla fort igår efter middagen....

Det är så typiskt att det fan alltid ska vara något....Men som jag skrev för något inlägg sedan så måste jag ha TÅLAMOD!

På tal om något helt annat såi måste ni få se bilder på min lillebrors stackars händer...







Han har sökt hjälp flera gånger hos vårdcentralen men inte fått någon förutom idag, ÄNTLIGEN....Jag brukar inte tycka synd om honom så lätt för han är väldigt bekväm och bortskämd men nu är det faktikst synd om honom riktigt ordentligt....Stackarn kan inte ens bläddra i tidingen eller duscha för det gör så ont i händerna...

Jag tycker att våran statsminister ska sätta högre service på våran sjukvård i Sverige och kicka alla som inte är tillmötesgående och lyssnar på folk som söker hjälp....

Jag har fått höra sådan skräckhistorier nu det sista om folk som inte har fått hjälp och fått åka in och nästan dött....Det är helt sjukt....

Jaja det är ju tur att solen lyser idag i alla fall så man får lite energi och glöd weeeeeiehow=)


Peace Out!
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0