Hipp Hipp Hurra =)

På min födelsedag!






Jaaa nu är man då 24 år ett steg närmre vuxenvärlden....Det känns faktiskt likadant som det gjorde igår vid den här tiden om jag ska vara ärlig ;p
När jag var liten så satt jag jämt med mina tjejkompisar och pratade om att vi längtade tills vi blev vuxna och 25 år....Då skulle vi vara gifta och ha barn allihopa....Nu är det ju så att det inte riktigt går enligt dom planerna vi hade haha....Barn känns ju väldigt långt borta och giftemål ännu längre bort....Fast man vet ju aldrig jag har ju ett helt år på mig....Sedan fanns det ju inte ens på kartan över mina planer att jag skulle gå och få problem med både det ena och det andra....Herregud vad det kan gå fel ibland....

Tack alla mina finaste vänner för alla gratulationer och alla underbara blommor jag har fått idag <3

Peace Out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0