Tankar...

Ja då har vi gjort det igen....Igår var det mer "All Out" än "ALL IN"....Herregud det här med kortspel är helt livsfarligt när det är alkohol inblandat....Jag mår antagligen som jag förtjänar idag, NOOOOT GOOOOOD....Fast det har varit fler än jag som varit på halvflaggstång idag har jag hört haha..
Vi firade Tobbe igår som har fyllt 21....


Födelsedagsbarnet skär upp första tårtbiten..

Vilka goda tårtor det var....Mmmmummmma....


Tobbe fick en kossa som han kan leka med när Britta inte är hemma ;)



Britta slog på stort och drack världens största smirnoff
....Go, go, goooo....

Efter flera timmars av firande så tog vi en taxi ner till Sliver där jag och Jonas rörde på dököttet riktigt ordentligt ute på dansgolvet.... Sedan så blev det lite mer drickande på det....När vi skulle hem så fick jag hjälp av mina små pygmeér hem, vilket var tur för allt bara snurrade runt, runt, runt....Det var nästan värre än när vi var på Liseberg förra helgen....


TACK vänner för en rolig kväll =D


Peace Out!

<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0