Ännu en dag hemma....


Jag börjar  bli riktigt trött på att vara hemma nu....Jag förstår inte alla dem som vill vara hemma istället för att jobba....Visst det är skönt att inte ha någon tid att passa och att slippa ställa klockan på morronnen för att gå upp och stressa till jobbet....


http://hyllanshorna.blogg.se/images/2009/clock_29019793.gif

För några dagar var det hur skönt som helst, men jag saknar att ha tider att passa, att gå till jobbet med ett smile på läpparna för att jag är lyckligt lottad som har ett jobb som jag tycker om att gå till....Tänk alla som har ångest varje morron för att dom ska gå till ett jobb som dom inte trivs med....Usch jag skulle aldrig jobba med något som jag inte tycker är kul....

Imon är Pappsen ledig i alla fall så du kan jag ju umgås med honom så slipper jag att tänka så mycket på hjärtingreppet som närmar sig....
Jag ska ta en långpromenad imon som jag försöker att göra varje dag även om jag har ont i magen så är målet att röra på mig, minst en timme om dagen....Jag har aldrig kännt mig mer som en soffpotatis som nu....Det är en sorglig känsla =(

Peace Out!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0