ÄNTLIGEN!




Nu har jag ätnligen fått en tid för att fixa till mitt trasiga hjärta =)


http://michaelane.blogg.se/images/2010/heart_broken_69568593.gif


Den 17:e Mars så bär det av till Linköping, och denna gången hoppas jag innerligt att dom hittar vad felet är, så dom kan åtgärda det....Jag vet ju redan hur allt kommer att gå till men ändå så är det nervöst i och med att dom ska in och gräva i hjärtat för att hitta vad som är galet....Det värsta är nog att jag är vaken när dom gör detta , så man hör ju allt vad dom säger till varann....Sist jag gjorde det här så fick jag först ett sånt riktigt blodtrycksfall när dom började skära i mig sedan sparkade jag nästan till läkaren i nyllet för bedövningen hade inte tagit ordentligt....Läkaren går ju in med en lång tråd i ljumsken via blodkärl....Så det var tur att han inte fick en spark haha....
Så nu ska jag förbereda mig mentalt inför detta....Jag är sjukskriven till och med den 11:e Mars på grund av att jag har så fruktansvärt ont i min mage nästan jämt men den är under utredning den också....Så nu känns det så himla bra att det är på väg åt rätt håll =)

ÄNTLIGEN!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0