Jag ska....



Gå mig i form =)

Införskaffade mig inte bara 1 par utan 2 par EasyTone idag på jobbet....Äntligen har det kommit en snygg färg och modell som passar mina fossingar....Jag får ju inte börja träna än för läkarna förän allt är i sin ordning med hjärta och mage....Promenader är helt OK om jag inte speedar på för hårt....Så för att få ut det allra bästa av mina promenader så ska dessa göras med Easy Tone på fossingarna....
Nu när jag bor hemma hos päronen ett tag så kommer man hem så sent på kvällarna så då är det inte kul att gå ut och gå i mörkret så jag åker in till jobbet så jag är där till kl 8, och då går jag en promenad i minst en timma varje dag i ur och skur....

Så målet med detta är helt enkelt att jag ska GÅ mig i form så gått det bara går ;)

Det är bara att hojta till om det är någon som vill joina mig någon morron....



Hur snygga liksom
;P



Peace Out!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0