Ladies Night Out!

Igår var en dag som jag har längtat efter sååååå länge....Jag har flyttat hem till min lägenhet igen och just nu känns det LOVELY....
När jag packade upp alla kläder igår så uppstod ett litet problem, kläderna fick inte plats i gerderoben så nu i veckan måste jag rensa ut en massa kläder som jag inte använder....Och allt som jag inte använder slänger jag upp på vinden och om jag inte har använt dom på 6 månader då ska de skänkas till välgörande ändamål....Det är så onödigt att de bara ligger och skräpar när det finns så många som behöver kläderna bättre än jag....
Jag tittade på Humorgalan / för varenda unge ikväll som är ett så fruktansvärt hemskt program att se på för ögonen, dom är ju inte torra en sekund under den galan....

http://goddamnyouarebeautiful.blogg.se/images/2010/crying-eye_69361709.jpg

Igår kväll så gick jag ut med Fia och Nermis och hade kanonkul som vanligt när jag är med dessa damer...Sara mötte upp oss ute på Karlssons för att skaka rumpa vilket vi gjorde hela kvällen lång....Det enda dåliga med utekvällen var att dom spelade så urusel musik på de båda dansgolven, men dom spelade as grym skaka rumpa musik i den lilla baren Why lixom....Det är ju på dansgolven det ska spelas bra musik....

Jaja kul var det i alla fall....

Något annat kul som jag också har väntat på att få göra är att jogga igen och det gjorde jag igår....Vilken härlig lycka jag fick i kroppen....Så nu gäller det bara att jag håller tyglar på mig själv och inte puschar på so är lätt hänt för hjärtats skull så det inte får fnatt....


Peace Out!

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0