Ljuvlig....


Oh denna ljuvliga parfy
m har jag gått och suktat efter såååååååå länge nu men den är lite för dyr för min plånbok just nu....

http://ecx.images-amazon.com/images/I/41b0uLja-yL.jpg

Så är det någon där ute som känner för att köpa denna härligheten till mig så tackar inte jag nej ;)
Annars så kommer den nog dimpa ner i min parfymsamling under sommaren då lönen har trillat in på kontot....
Jaha och vad har Miss Alexandra Josefin Fransson haft för sig idag på sin lediga dag tror ni??!!
Absolut ingenting ska jag säga er....Den enda vettiga jag har gjort idag var min jogging runda och hängt med O på kvällen....Annars har jag bara varit ledig och njutit av att inte ha nåt planerat....Det var länge sen jag kunde vara helt ledig och det har varit sååååå skönt....

Jag vill passa på att att GRATTA en av mina soulsisters SOFIA THÖRNBERG på hennes födelsedag idag =)
GRATTIS gumman!!!!!!!!





Peace Out!

<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0