Oh detta passar sig inte alls.....


Jag har blivit dunder förkyld och detta fanns inte riktig med i mina planer inför min lediga helg....Detta irriterar mig....

http://www.doktorn.com/mag/doktorn.com/files/shutterstock_53224027%20kopia.jpg

Men det är bara att bita ihop ;)
För ut och äta med brudarna det ska jag i alla fall....
Det var lagom jobbigt att jobba på marknaden igår när näsan rinner hela tiden för det är rikitgt äckligt att snora hela tiden....Not fresh....

På tal om marknaden så känns det som att folk inte har någon respekt alls för oss som jobbar och sliter i butikerna från 06:00 till 22:00....Vi gör ju detta för att folk ska ha mysigt med nära och kära och kanske fynda en eller flera saker på markanaden....Jag vet inte hur många som prutade på varorna igår och då var det på varor inne i butiken....Även att det är nedsatt med 50% eller mer så är det alltid folk som ska pruta....Inte för att jag är bitter nu men det tar lite på energin som ska vara i 16 timmar....
Men det är allt en rolig tillställning Jönköpings Marknad....För som tur är så väger dom trevliga och glada kunderna upp dom som inte är det....

Nu ska jag trycka i mig lite vitaminer.....

Peace Out!

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0