Pissenisse....


Idag fick vi, söndagseliten som jobbade på TS bevittna något så sjukt kul men samtidigt lite pinsamt haha....På TS så är det väldigt lugnt på söndagar men det rullar på ändå lixom....I alla fall så kom det in en pappa med son idag, som ville ha lite hjälp med skor och kläder nu till sommaren....Tobbe höll på med dom en bra stund och visade en massa produkter....Helt plötsligt så försvann sonen ner mot entrèdörrarna....Efter en stund gick pappan efter för att kolla så att inte sonen försvunnit ut ur butiken....Min icke då, där stod sonen vid larmbågarna och sa:
Pappa jag har kissat.....
Pappan: Vadå kissat??
Sonen: Ja jag kissade precis....
Pappan: Vart har du kissat?? Har du kissat ner dig??
Sonen: Nej jag har bara kissat på mig lite, men det andra har jag kissat där....

Sonen pekade på en stor blöt fläck på golvet....


Sedan sa sonen:
Pappa, nu vill jag faktiskt gå hem....


Jag kan ju säga att pappan skämdes rätt rejält haha....

När pappan och sonen gått ut från TS så började Tobbe asgarva, han hade kämpat för att hålla inne skrattet och det var svårt....Haha Herregud sånt här händer bara inte....
Lillkillen hade alltså ställt sig och öppnat upp byxorna och kissat på rätt ut på golvet....
Vilken liten kille asså....



Peace Out!


<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0