Vilken energi....


Jag får utav den här låten....Det är helt sjukt....


Jag kände mig som en riktig puma idag när jag var ute och sprang och gick imorse och hade denna låten på högsta volym i lurarna ;)
Såg dock inte ut som en puma haha....



Just det jaaa jag har ju helt glömt bort att berätta om att jag har vunnit en tävling på jobbet....Priset var helt perfekt för min del....En digital KAMERA =)


http://images.pricerunner.com/product/image/112061314/Nikon-Coolpix-L22-Black.jpg

Så nu gott folk så kommer det att fotas som aldrig förr....Denna sommaren ska bli en att minnas för livet....Den ska minst bli lika bra som sommaren 2009....Det var den bästa sommaren eller hur brudar??!! ;)


Peace Out!


<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0