Vilken perfekt start....

Herregud vilken bra start på söndagen jag fick idag....Sara och jag gick upp tidigt för att Nermis skulle hämta oss vid kl 9 imorse då vi puttrade upp till Axamo för en joggingrunda innan jag skulle jobba....
När vi kom till Axamospåren så kunde det inte bli mer perfekt, sol, lagom varmt, skönt underlag att springa på, bra musik i lurarna, lagom tempo och perfekt sällskap....





Det enda som var lite sådär var att mitt hjärt slog dubbelhopp till och från hela tiden, ena sekunden så slog det i 205 i andra sekunden 158 så det är lite obehagligt och jobbigt men jag mådde så himla bra när jag fick springa med dessa 2 underbaringar till vänner....Vi har redan bestämt oss för att detta ska göras igen nästa söndagmorron men då ska vi äta hotellfrulle efteråt....Mmmmmmm vad gott det ska bli....
På tal om gott så gick jag till Twin efter jobbet för att sitta i solen och njuta med god mat och i gott sällskap av Sara och Malin..Detta har hittills varit den bästa söndagen på mycket, mycket länge <3

Peace Out!

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0