Yes, yes, yes....


Igår så var jag och brudarna först ute och käkade på Hemma för att våran lilla Ängel Fia fyller 24 år imorgon =D
Herregud vilken god mat dom har på Hemma....

http://www.restauranghemma.se/images2/image_04.jpg

Om du inte har varit där så för guds skull gå dit och ät....Det är inte så dyrt heller....
När vi var mätta och belåtna så gick vi hem till mig en sväng och drack ytterligare vin och spelade
True Or False JR....



Fia fick lite presenter av mig, Nermis och Vickan....


Fia vill ju så gärna ha en häst nu när hon har hus, stall, man och en stor trädgård, men våran budget sträckte sig tyvärr inte så långt så vi fick köpa en häst som var lite billigare än en rikitg häst....Och andra sidan så kan hon ha denna häst hela livet istället så att hon kommer ihåg oss även om vi skulle skiljas åt i framtiden....

2 vinflaskor senare så begav vi oss till Karlssons för att shake loss men det blev inte så mycket shake det blev mer att springa runt och hälsa på alla vi kännde och inte kännde haha....Kul hade vi i alla fall....

Idag när vi gick upp efter 4 timmars sömn så hängde ju kroppen inte rikitgt med haha...Det första jag kännde vr att jag hade fruktansvärt ont i ögat, så tanken var ju att vem fasiken klappade till mitt öga igår....Någon som känner sig skyldig???!!
Det var så svullet att jag såg ut som Quasimodo
i Ringaren I Notre Dame....
http://goodnight.blogg.se/images/2009/quasimodo_45891404.jpg

Ingen vacker syn kan jag lova....Jag hoppas att det går över för jag tänker inte gå till jobbet med ett svullet öga haha tur att jag är ledig imon....

I alla fall så bestämde vi att vi skulle äta hotellfrulle på Scandic idag och sedan ut och springa på Axamo efteråt men den där löpturen få vänta några timmar för min del annars åt jag lyxig frulle i onödan ;)
Så det får bli en joggingtur i Kaxholmen ikväll istället....



Peace Out!


<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0