Byron Bay....

Herregud vilka underbara dagar jag har haft..Byron Bay är som ett ställe där det strålar ut Hakunamatata..Det är som att komma till en helt annan värld..Dit ska jag åka tillbaka någon gång..Stranden var jätte fin och havet var varmt och skönt..Kolla in negerbollarna som ligger och jäser efter en lång utekväll..Min bränna inte på plats än då det har regnat i 3 dagar nu men solen kommer la fram nån gång hoppas jag..


Utelivet här i Australien är top nosch (eller hur det nu stavas)
Det är inte alls som hemma i sverige där allt är så himla stelt utan här är det verkligen move the ass all night long..Här är man inte blyg och står och kollar i hörnen heller..Precis my style =)
Så det blev 3 väldigt intensiva dagar både här i Brisbane och i Byron Bay..Jag har träffat massa coola människor som åker runt i världen och surfar och lever livet så man blir ju lite sugen på att bara stanna kvar och göra detsamma..Men jag kan ju inte surfa så där sket ju det sig..Jag träffade en kille i Byron Bay som spelar i ett känt rockband i Australien som är as grym på att surfa så om jag åker till Sydney så ska jag få lära mig..Jag kommer nog inte ens komma ner till vattnet men försöka går ju..Han var sweeeeeeeeeeeet ;)
En riktigt hard core snubbe med skägg och grejer och bruna fina ögon..
Jag hade inte min kamera med mig ut damer så jag fick tyvärr inget kort på honom men han ligger på min näthinna haha ;)
En grej som jag saknar i Sverige på uteställerna är det här..



Hot, hot, hot....

As grymma DJ:s som ökar upp pulsen med hjälp av trummor och riktigt bra musik..Jag var i extas i 4 timmar..När jag tänker på hur kul jag har haft det så får jag gåshud, jag vill aldrig glömma detta <3
Man måste ha varit med för att förstå hur bra det är..Här kommer lite mer bilder från Byron..

 

 
 
En sån här puttrar coolingarna omgring i..Just feel it..

Igår så var jag och en tjej som heter Ewelina på en koalapark och myste runt..Det är perfekt att göra sånt nu när det är kasst väder så här kommer en suddig bild på mig, men jag ska lägga in den fina sen..



Kolla in detta söta paret..


Nu ska jag iväg en sväng för att kolla lite resor där solen lyser med sin tillvaro istället..
See ya..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0